Landingspagina’s
Omdat Safe and on Time zijn niche-dienst beter wou positioneren in Friesland hebben we gekozen voor de lange termijn strategie, namelijk landingspagina’s schrijven. Omdat directievervoer toch een hele specifieke doelgroep is, hebben wij hiervoor grondig onderzoek gedaan. Het doel van deze landingspagina’s is om zich specifiek te richten op de zoekterm Directievervoer.
Zoekwoorden analyse
Na een zorgvuldig onderzoek om de zoekwoorden, concurrentie en de doelgroep in kaart te brengen, zijn wij samen aan de slag gegaan. Doordat deze onderzoeken eerst zijn gedaan, hebben wij heel specifiek content kunnen schrijven voor deze landingspagina’s om de doelgroep perfect te bereiken.
Conversie verhogen
Omdat wij ervoor hebben gekozen om een afspraak in te plannen als belangrijkste call-to-action te maken, is deze functionaliteit zichtbaar op diverse strategische locaties op de landingspagina. Hierdoor stijgt niet alleen de website in de resultaten bij zoekmachines, maar wordt ook de conversie op de website verhoogd.